آسانسور شیشه ای گرد؛ راهنمای خرید و قیمت آسانسور شیشه ای گرد 1401

چه در حال ساخت و چه در حال بازسازی منزل خود باشید، آسانسور خانگی شیشه ای می تواند عملکرد و سبکی را به خانه شما اضافه کند. این آسانسور به صورت گرد یا هشت ضلعی عرضه می ‎‌شود که دید سیصد و شصت درجه را به کاربر ارائه می ‌دهد. این آسانسور، امکان را برای دید بدون مانع در هر طبقه فراهم می ‌کند. این نوع آسانسور سه رنگ اصلی دارد، اما هر رنگی قابل سفارش است. سه رنگ اصلی آسانسورهای شیشه ای گرد، سفید، مشکی و نقره ای هستند. یک مژده به عزیزانی که قصد دارند به سفارش و خرید کابین آسانسور شیشه ای، استخر شیشه ای و انواع پارتیشن های شیشه ای برای منازل یا ادارات خود اقدام کنند، می توانند از مرحله طراحی، تولید، خرید پارتیشن شیشه ای تا نصب و اجرای آن ها را به مجموعه ساز و کار بسپارند. برای دریافت قیمت لازم است بدانید که فاکتورهای مختلفی همچون کیفیت شیشه، رنگی و مات بودن، فریم لس یا فریم دار بودن و مواردی دیگر، بر قیمت پارتیشن شیشه ای تهران و شهرهای دیگر تاثیرگذار خواهد بود.

آسانسور شیشه ای گرد پانوراما برای چه مکان هایی مناسب است؟

آسانسور شیشه ای گرد پانوراما برای چه مکان هایی مناسب است؟

آسانسور پانوراما شیشه ای با یک درام سیم پیچ چرخ دنده کار می ‌کند. هشتصد و چهل پوند یا نهصد و پنجاه پوند استاندارد را بلند می ‌کند. دارای سیستم روشنایی اضطراری بوده که با باتری کار می ‌کند، بنابراین چنان چه برق قطع شود، هرگز نیازی به نگرانی نخواهید بود. این آسانسورها می ‌تواند دو تا شش ایستگاه با چهل و دو و نیم فوت سفر داشته باشد، یعنی می ‌توانید بدون مشکل از زیر زمین به اتاق زیر شیروانی خانه خود بروید.
شما می ‌توانید سیصد و شصت درجه از کابین آسانسور ببینید، بنابراین همیشه می ‌دانید که در اطراف شما چه می ‌گذرد و این مسئله، قرار دادن آن در هر قسمت از خانه را آسان تر می ‌کند. لازم به ذکر است که این نوع آسانسور علاوه بر خانه ها، برای نصب در مراکز خرید، رستوران ها و هتل ها هم مناسب بوده و با توجه به طراحی شیک آن، می ‌تواند افراد بیش تری را به این مجتمع ها جذب کند.

آسانسور شیشه ای گرد را از کدام شرکت بخریم؟

یکی از سوالات متداول کاربران این است که این نوع آسانسور را از کدام شرکت خریداری کنیم؟ با توجه به این که کیفیت، طراحی و امنیت این نوع آسانسور بسیار مهم است و به شدت در جذب افراد در مکان های مختلف تاثیر می ‌گذارد، باید یک شرکت معتبر و با سابقه در ساخت این نوع آسانسور را انتخاب کنید. یکی از شرکت های بزرگ و نام آشنا در این حوزه، شرکت ساز و کار است که امکان خرید این نوع آسانسور را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

معیار انتخاب چیست؟

معیار انتخاب چیست؟

معیار انتخاب شرکت باید طوری باشد که بتوانید به طور کامل به آن شرکت اطمینان کنید. در واقع این گونه شرکت ها، اولا باید تجربه و سابقه لازم را در زمینه مورد نظر شما داشته باشند و دوما این که پروژه هایی در گذشته کار کرده اند، باید از کیفیت و دوام بالایی برخودار باشند تا شما بتوانید به طراحی های آینده ی آن ها اطمینان کنید.
بسیاری از ما هرگز به این فکر نمی ‌کنیم که چنان چه صدمه ببینیم و نتوانیم برای مدت زمان زیادی از پله ها بالا برویم، چه کاری انجام می ‌دهیم. در واقع، ما به پیر شدن و این که با افزایش سن چقدر تحرک خواهیم داشت فکر نمی ‌کنیم. خانواده های نظامی باید به این فکر کنند که "چنان چه سرباز من از کار افتاده شود چه اتفاقی می ‌افتد، آیا او می ‌تواند از پله ها بالا برود؟" در بسیاری از موارد، جانبازان ما نمی ‌توانند با خیال راحت از پله ها بالا بروند. یک آسانسور می ‌تواند تحرک و ایمنی بیش تری را برای یک جانباز فراهم کند و به او اجازه می ‌دهد تا به طور کامل در زندگی خانوادگی شرکت کند.
چنان چه خانه خود را می ‌سازید یا بازسازی می ‌کنید، منطقی است که این مسائل را در نظر بگیرید. چنان چه در خانه تان آسانسور دارید، می ‌توانید سال‌ های آینده در خانه تان بمانید، مهم نیست که چه مشکلات جسمی ممکن است برایتان پیش بیاید. دانستن این موضوع می ‌تواند به شما آرامش دهد که هرگز مجبور نخواهید شد از خانه ی خود بیرون بروید.
یکی دیگر از مزایای آسانسور خانگی این بوده که حمل وسایل و تزئینات فصلی را از طبقات بالا به سطح اصلی بسیار آسان می ‌کند. دیگر لازم نیست با یک سبد لباس‌ های تمیز از پله‌ ها بالا بروید. آسانسور می ‌تواند زندگی شما را با انجام کار های روزمره ای که باید انجام دهید، از تمیز کردن خانه گرفته تا خارج کردن وسایل از انبار، ایمن تر کند.

مراحل ثبت سفارش آسانسور شیشه ای گرد در ساز و کار

مراحل ثبت سفارش آسانسور شیشه ای گرد در ساز و کار

برای مراجعه حضوری، می ‎توانید به آدرس (اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی ، بین چهار راه گلزار و ملک ، نبش کوچه ی ۱۶ ، ساختمان الماس ، طبقه ی پنجم واحد ۱۸) مراجعه کرده و به صورت حضوری سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر این نیز، می ‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن موجود در سایت ساز و کار، با این شرکت در ارتباط باشید و مشاوره های لازم در این زمینه را از آن ها دریافت کنید.

مراحل نصب آسانسور شیشه ای گرد توسط ساز و کار

مراحل نصب آسانسور شیشه ای شامل محاسبه نیروهای وارد به سازه اصلی چاه آسانسور، تعیین نقشه های اجرایی موتورخانه و... بوده که تماما توسط نیروهای زبده و توانا ما انجام می شود.

قیمت آسانسور شیشه ای گرد

قیمت ها با توجه به بالا رفتن قیمت دلار نوسانات زیادی داشته است و برای اطلاع دقیق بهتر است با کارشناسان سازوکار تماس بگیرید. البته لازم به ذکر است که ما همیشه مناسب ترین قیمت بازار را ارائه می دهیم و از این بابت نگرانی به دلتان راه ندهید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید