استخر شیشه ای باغ

امروزه استخر شیشه ای باغ بسیار پرطرفدار است. به طوری که اگر در باغ های لوکس خبری از استخرهای شیشه ای نباشد، بخشی از زیبایی آن مکان کاسته شده است. در نتیجه معماری و طراحی سازه باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.
ساخت این مدل از استخرها به عنوان یک کالای لوکس، خانه و باغ شما را به مکانی مدرن و زیبا تبدیل می کند. البته این نوع استخرها جزو لوکس ترین و گران ترین استخرهای دنیا محسوب می شود. بنابراین اکثر معماران و سازندگان ترجیح می دهند که در صورت تمکن مالی مالک برای زیباتر کردن کار خود استخرهای شیشه ای را پیاده سازی نمایند. در این مقاله از ساز و کار به بررسی ویژگی های این نوع استخر و هزینه ساخت و نصب آن می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

طراحی لوکس و مدرن باغ با استخر شیشه ای

طراحی لوکس و مدرن باغ با استخر شیشه ای

امروزه داشتن استخر شنا در باغ ها و ویلاها با هدف افزایش امکانات رفاهی امری ضروری محسوب می شود. بسیاری از افراد به صورت روزانه یا هفتگی از استخر به منظور انجام حرکات ورزشی بهره می برند. اما برخی دیگر از اشخاص برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح یا حتی درمان بیماری های خود به استخرها مراجعه می کنند. بنابراین ساخت استخر در باغ ها علاوه بر بهبود جنبه های بصری محیط و مجلل دیده شدن فضای باغ نیازهای مردم را نیز در موارد متعدد برطرف می سازد.
در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمام حوزه ها ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز شامل تغییراتی شده است.

استخر شیشه ای برای باغ باید از چه جنسی باشد؟

استخر شیشه ای برای باغ باید از چه جنسی باشد؟

شیشه مورد استفاده در استخر شیشه ای باغ باید از نوع نشکن باشد. همچنین این نوع شیشه ها باید در برابر نور خورشید، فشار و حرارت مقاومت زیادی از خود نشان دهند.
مقاومت و استحکام شیشه بکار رفته در این نوع استخرها باعث ممانعت از ترک خوردگی ناشی از فشار و تغییر دما می شود. همچنین در هنگام ساخت استخرهای شیشه ای برای باغ بسته به ابعاد استخر و فشار وارده به سازه باید از جنس ها و ضخامت های مختلفی از شیشه بهره برد.
نکته مهم دیگر توجه به درزبندی های اصولی با پروفیل های مخصوص است. همچنین بهترین فلز برای ساخت ریل های قرارگیری این شیشه ها نیز از جنس استیل و آلومینیوم است که از شکستن شیشه جلوگیری می کنند.

استخر شیشه ای باغ خود را به ساز و کار سفارش دهید

استخرهای شیشه ای علاوه بر باغ در مکان های مختلفی مانند لابی، پارکینگ و تراس نیز قابل پیاده سازی هستند. ساخت چنین سازه هایی نیاز به دانش و تخصص کافی دارد. شما باید این کار را به مجموعه معتبری همچون ساز و کار بسپارید که سابقه ای موفق و طولانی در زمینه ساخت انواع سازه های شیشه ای دارند. متخصصان ما در این شرکت تمام فاکتورهای لازم برای داشتن یک استخر شیشه ای زیبا و بدون ایراد را رعایت می کنند.

نصب استخر شیشه ای باغ توسط متخصصان ساز و کار

نصب استخر شیشه ای باغ توسط متخصصان ساز و کار

یکی از حساس ترین مراحل در طراحی و اجرای استخرهای شیشه ای مرحله نصب آن است. گروه مهندسی ساز و کار با گرد هم آوری متخصصان مجرب و کارآزموده تاکنون موفق شده است که چندین پروژه ساخت استخر شیشه ای باغ و ویلا را به اتمام برساند.
این گروه صنعتی با تکیه بر تجارت موفق گذشته اقدام به طراحی و اجرای استخرهای مدرن و منحصر به فرد مطابق با سلیقه شما عزیزان نموده است.

هزینه استخر شیشه ای باغ چگونه محاسبه می شود؟

تعیین هزینه احداث استخر شیشه ای به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه پیاده سازی چنین استخرهایی تعیین نوع آن است که استخر شیشه ای باغ یکی از گران ترین انواع آن به شمار می رود.
ابعاد استخر، جنس و کیفیت شیشه و همچنین برند آن از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی و پیاده سازی این نوع استخرها به شمار می روند. مکان ساخت استخر و کیفیت مصالح مورد استفاده در ساخت آن نیز نقش موثری در تغییر قیمت انجام این پروژه دارند.
شما خوانندگان گرامی نیز می توانید برای اطلاع از هزینه احداث چنین استخرهایی در باغ یا ویلای خود با کارشناسان ما در ساز و کار تماس بگیرید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید